Selecteer een pagina

Wehl, 8 januari 2022

De politie, brandweer en ambulance zijn zaterdagavond rond 18:30 uur uitgerukt voor een brand in een zorgcentrum aan het Raadhuisplein in Wehl. Er was sprake van veel rookontwikkeling in een appartement van een bewoner.

De kleine brand brak uit doordat de bewoner iets van plastic op een elektrische kookplaat had gezet. Dit begon te branden en smeulen waarbij er veel rookontwikkeling vrij kwam. De rookmelder ging af waarna de zorg de bewoner in veiligheid bracht en hulpdiensten alarmeerden. De brandweer had het kleine brandje snel meester en heeft het appartement gelucht. Ook is een ambulance ter plaatse gekomen gezien de bewoner de nodige rook ingeademd had. Ze is hierop even nagekeken.

Diverse bewoners van het zorgcentrum kwamen op de ontstane consternatie af om even te kijken. Er was geen sprake van een ontruiming. De desbetreffende bewoner is beneden in de centrale hal opgevangen door zorgpersoneel. Hoe groot de schade binnenin het appartement is is onbekend.

Foto: Joost


Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/ronvmedia.nl/httpdocs/wp-content/plugins/cardoza-facebook-like-box/cardoza_facebook_like_box.php on line 924
×

Powered by WhatsApp Chat

× Tip of foto?